Poradenské projekty

Nechci být pes, ale jak jinak mám svoje lidi řídit, když se pořád něco mění?

Řízení ve změně

Stručně:
Změny vyvolávají v lidech negativní reakce.
Manažer proto musí znát principy lidské reakce na změnu a podle nich vhodně volit svoje kroky.

Cíl:
Nabídnout manažerům nástroje k efektivnímu řízení lidí v čase změn.

Metody:
Individuální poradenství, workshopy, osobní rozhovory.

Vždyť je to fakticky velmi dobře připravené,tak proč od toho všichni dávají ruce pryč?

Vyhlašovní projektů a změn

Stručně:
Klíčovým bodem v řízení změn je první krok, totiž vyhlášení změny. Je jen málo věcí, které je nutno udělat na samém začátku, ale často se právě těmto věcem z osobních důvodů vyhneme.

Cíl:
Poukázat na funkční principy efektivního oznamování změn.

Metody:
Individuální poradenství, workshopy, osobní rozhovory

Jak to máme udělat, aby nám ti nejschopnější neodcházeli jako první?

Fixace schopných manažerů

Stručně:
V čase změn odcházejí jako první ti nejlepší. Takovému trendu je ale nutno zabránit. V ruce k tomu máme nejen peníze, ale spoustu dalších nástrojů.

Cíl:
Identifikovat klíčové manažery a definovat kroky nutné k jejich udržení

Metody:
Individuální poradenství, osobní rozhovory

Pořád někdo odchází a přichází a já mám při tom zajišťovat lepší výsledky?

Zajištění stabilního pracovního výkonu

Stručně:
Pracovní výkon je závislý na mnoha faktorech a je často velmi obtížné určit, na kterém je třeba pracovat. Analýza situace pomůže odhalit konkrétní úzké místo celého systému a tím umožní konkrétní a účinnou reakci.

Cíl:
Identifikovat úskalí ve firemním systému, která nedovolí systematický rozvoj pracovníků.

Metody:
Analýza, workshop, osobní rozhovory

Kdo nám ten „goodwill“ pořád kazí?

Zajištění dobrého jména společnosti

No, ony ty těžkosti přijdou, ale jak to udělat, aby nás nepohřbily?

Prevence krizí ve společnosti

Stručně:
Všechny společnosti procházejí krizemi, ale jen některé je byly schopny překonat. Krize není možné vyloučit, ale je možné se na ně preventivně připravit a s důkladnou znalostí jejich průběhu jim i efektivně čelit.

Cíl:
Seznámit s principy vývoje společnosti a s uzlovými body růstu, které nutně nesou znaky krize.

Metody:
Analýza, workshopy, semináře

Co s tím máme teď dělat, když to zašlo až takhle daleko?

Krizová intervence

Stručně:
Krizová intervence vyžaduje úzkou spolupráci mezi vedením firmy a konzultanty. Konzultanti mohou přinést znalosti principů a pomoci managementu vyhnout se často opakovaným chybám.

Cíl:
Minimalizovat dopad krize na firmu a její postavení na trhu, stabilizovat její vnitřní strukturu na nové, funkční úrovni.

Metody:
Workshopy, osobní rozhovory, komunikační projekty

Jak udělat z manažerů kompetentní leadry?

Kompetentní management ve změnách

Cíl:
Ukázat manažerům, že je třeba vyvážit vedení lidí a vedení projektů.

Metody:
Assessment centra, rozvojové programy, individuální rozvoj

Ono se to řekne změnit firemní kulturu, ale jak?

Nová firemní kultura

Nahoru

© 2008 c-a-tt.cz All right reserved.  |  Created by WEBDESIGN 7 Tvorba www stránek  |  XHTML  &  CSS valid.