Poradenské projekty
Nechci být pes, ale jak jinak mám svoje lidi řídit, když se pořád něco mění?
Řízení ve změně
Stručně:
Změny vyvolávají v lidech negativní reakce.
Manažer proto musí znát principy lidské reakce na změnu a podle nich vhodně volit svoje kroky.
Cíl:
Nabídnout manažerům nástroje k efektivnímu řízení lidí v čase změn.
Metody:
Individuální poradenství, workshopy, osobní rozhovory.
Vždyť je to fakticky velmi dobře připravené,tak proč od toho všichni dávají ruce pryč?
Vyhlašovní projektů a změn
Stručně:
Klíčovým bodem v řízení změn je první krok, totiž vyhlášení změny. Je jen málo věcí, které je nutno udělat na samém začátku, ale často se právě těmto věcem z osobních důvodů vyhneme.
Cíl:
Poukázat na funkční principy efektivního oznamování změn.
Metody:
Individuální poradenství, workshopy, osobní rozhovory
Jak to máme udělat, aby nám ti nejschopnější neodcházeli jako první?
Fixace schopných manažerů
Stručně:
V čase změn odcházejí jako první ti nejlepší. Takovému trendu je ale nutno zabránit. V ruce k tomu máme nejen peníze, ale spoustu dalších nástrojů.
Cíl:
Identifikovat klíčové manažery a definovat kroky nutné k jejich udržení
Metody:
Individuální poradenství, osobní rozhovory
Pořád někdo odchází a přichází a já mám při tom zajišťovat lepší výsledky?
Zajištění stabilního pracovního výkonu
Stručně:
Pracovní výkon je závislý na mnoha faktorech a je často velmi obtížné určit, na kterém je třeba pracovat. Analýza situace pomůže odhalit konkrétní úzké místo celého systému a tím umožní konkrétní a účinnou reakci.
Cíl:
Identifikovat úskalí ve firemním systému, která nedovolí systematický rozvoj pracovníků.
Metody:
Analýza, workshop, osobní rozhovory
Kdo nám ten „goodwill“ pořád kazí?
Zajištění dobrého jména společnosti
No, ony ty těžkosti přijdou, ale jak to udělat, aby nás nepohřbily?
Prevence krizí ve společnosti
Stručně:
Všechny společnosti procházejí krizemi, ale jen některé je byly schopny překonat. Krize není možné vyloučit, ale je možné se na ně preventivně připravit a s důkladnou znalostí jejich průběhu jim i efektivně čelit.
Cíl:
Seznámit s principy vývoje společnosti a s uzlovými body růstu, které nutně nesou znaky krize.
Metody:
Analýza, workshopy, semináře
Co s tím máme teď dělat, když to zašlo až takhle daleko?
Krizová intervence
Stručně:
Krizová intervence vyžaduje úzkou spolupráci mezi vedením firmy a konzultanty. Konzultanti mohou přinést znalosti principů a pomoci managementu vyhnout se často opakovaným chybám.
Cíl:
Minimalizovat dopad krize na firmu a její postavení na trhu, stabilizovat její vnitřní strukturu na nové, funkční úrovni.
Metody:
Workshopy, osobní rozhovory, komunikační projekty
Jak udělat z manažerů kompetentní leadry?
Kompetentní management ve změnách
Cíl:
Ukázat manažerům, že je třeba vyvážit vedení lidí a vedení projektů.
Metody:
Assessment centra, rozvojové programy, individuální rozvoj